poniedziałek, 6 października 2014

Wyniki wyzwania trzeciego "Starożytna Grecja"


(W tle fanfary...) Kmh, kmh!
Słychać mnie?
Słychac... Oki...
Tak więc ogłaszam wszem i wobec, że naradziliśmy się i jednomyślnie serca nasze ujęła praca Ani, czyli Krafciarki

_______________Ta-daaaaaaaaam! _______________


Zestaw produktów zasponsorowanych przez firmę RiCo zostanie jej wysłany po podaniu adresu.

Khm, khm... Koniec obwieszczenia...  ;-)

(Fanfary cichną z wolna...)

Acha, i dziękujemy wszystkim za zaangażowanie w zabawę. Robicie świetne prace, chyba musimy poszukać kolejnych sponsorów, bo serca nas bolą wybierając tylko jedną....

14 komentarzy:

  1. Panna Anna proszona o kontakt na FB z Andzią Żmudziandzią... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejciu.... Nie spodziewałam się że mi się uda jak zobaczyłam pozostałe prace. Niesamowicie się cieszę. Jak tylko się dowiedziałam to obdzwoniłam męża, mamę i teściową :) Dziękuję za wyróżnienie i niezmiernie się cieszę z nagrody! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To , że niezmiernie się cieszysz, to właśnie widać... Cały świat już chyba wie! ;-)

      Usuń
    2. :)) No ja się wcale nie dziwię! Gratuluję :)

      Usuń
  3. Czadzik :) Gratulacje :) W pełni zasłużone wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Trzymałam kciuki za tą pracę, jest na prawdę świetna. Szkoda, że nie udało mi się wziąć udziału w zabawie :( Czasu mi trochę brakło i pomysłów. Czekam na kolejne wyzwania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim :) Bardzo mi miło. Nie mogę się już doczekać nagrody :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest nagroda :D Bardzo baaaardzo dziękuję Jury i oczywiście sponsorowi Rico :) Teraz nie mogę się doczekać kiedy zrobię jakąś postać :) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to kamień spadł z serca, że dotarła! To ćwicz i zachwycaj nas dalej jakimiś nowościami! :-)

      Usuń

To tylko chwilka, napisz słów kilka :)